Krievu sala
Galvenais mērķis, attīstot infrastruktūru Krievu salā, bija pārcelt ostas aktivitātes, beramkravu pārkraušanas, ārpus rajoniem, kas atrodas tuvu Rīgas vēsturiskajam centram, lai samazinātu pārkraušanas operāciju negatīvo ietekmi uz vidi.
Šajā projektā Skonto Būve bija galvenais būvuzņēmējs. Tika sakārtota ap 80 ha plaša appurvota teritorija un uzbūvētas četras piestātnes, kā arī pārejas posms starp jaunizbūvētajām un esošajām piestātnēm gandrīz 1,5 km garumā.
Daugavas gultnes padziļināšanas un uzskalošanas procesā tika pārvietoti teju trīs miljoni m3 grunts, izbūvēti piebraucamie un šķirošanas sliežu ceļi 12 km garumā. Projektā realizētā dziļūdens piestātņu un nepieciešamās infrastruktūras izbūve veicinājusi Rīgas ostas starptautiskās konkurētspējas pieaugumu, tālāku termināļu attīstību un tādējādi — arī valsts ekonomikas izaugsmi kopumā.
LEC pārziņā bija 110 kV GVL L–257 pārbūve 110 kV kabeļlīnijā (trases garums L=1,3km), kuģu krasta pieslēguma elektroiekārtu izbūve 2x 2,2 MV 6,6 kV, A/S Sadales tīkls 10/0,4 kV inženiertīklu izbūve, apgaismojuma izbūve, ceļu satiksmes un dzelzceļa pārbrauktuves luksoforu izbūve. Īpašs izaicinājums bija Shore Box iekārtu slodzes testu metodoloģija un tās praktiskā izpilde – tika izveidots speciāls modulis, kas imitē kuģa 6,6 kV slodzi 2 MW apmērā.
Uzstādīts pirmais ShoreBoxTM Baltijas jūras reģionā.