Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais “Tehniskās apskates nakts” pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Par vakara “naglu” kļuva Jelgavas leģendas –Rafiņa, kas tika saražots 18 tūkstošos eksemplāru un raksturo Jelgavu kā autobūves pilsētu – tehniskā pārbaude.
Satiksmes ministrs Uldis Augulis, uzrunājot klātesošos, sacīja: “Jelgavā šodien atklājam Latvijā modernāko un lielāko reģionālo tehniskās apskates staciju. Tā ir tik plaša, ka uz staciju pilnīgi noteikti varēs braukt ne tikai jelgavnieki, bet arī cilvēki no tuvākās apkaimes un novadiem. Ērta, plaša un moderna – tie ir vārdi, kas raksturo jauno staciju.”
CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš: “Beidzot pienācis tas mirklis, kad jelgavnieki var būt priecīgi, jo, lai padarītu ērtāku un pieejamāku tehniskās apskates veikšanu, Jelgavas jaunā stacija kļuvusi divreiz lielāka un tajā līdzšinējo divu tehniskās apskates līniju vietā būs četras līnijas – tas ļaus apkalpot lielāku transportlīdzekļu skaitu.”
Stacijas atklāšanā piedalījās arī Jelgavas mērs Andris Rāviņš, kā arī “Auteko TUV Latvija” un “TUV Rheinland” vadība.
Pirmoreiz Jelgavā – “Tehniskās apskates nakts”
Pēc stacijas atklāšanas pirmoreiz Jelgavā un ar lielu autovadītāju interesi tika aizvadīts pasākums “Tehniskās apskates nakts”, kurā CSDD ne tikai piedāvāja veikt bezmaksas auto diagnostiku, bet arī iespēju plašākam interesentu skaitam pārliecināties par jaunās stacijas ērtumu un plašumu klātienē.
Kaut arī diena bija iesākusies lietaina, tomēr, laikam ejot, laika apstākļi ar katru stundu sāka uzlaboties. Sākoties pasākumam, lietus bija pilnībā mitējies, kas cilvēkiem ļāva pilnvērtīgi baudīt “Tehniskās apskates nakti”. Speciālisti šī gada vienīgajā Zemgales “Tehniskās apskates naktī” pārbaudīja 304 auto un atklāja lielākus vai mazākus bojājumus 71% transportlīdzekļu. Jelgavnieku lielo interesi par pasākumu raksturo arī tas, ka 71 autovadītājs bija devies uz “Tehniskās apskates nakti”, lai veiktu auto tehnisko apskati.
Visbiežāk bojājumi bija saistīti ar bremžu un balstiekārtas sistēmām, kā arī neatbilstošām gaismām. Vecākais auto, kas ieripoja uz bezmaksas auto diagnostiku, bija 1971.gada Žigulītis, savukārt pasākuma vidējais auto vecums bija 16 gadi.
(Materiāls ņemts no csdd.lv publikācijas)